Home    Inloggen  



   






Winkelwagen:  0 artikelen




CategorieŽn


Nieuw!
Treat and Train

164.95EUR

Treat and Train


Informatie


Veelgestelde vragen



Wij hebben een selectie gemaakt van onze meest gestelde vragen om u nog beter van dienst te zijn.

Vragen over Webshop

 





Vragen over producten

 





Hoe lang duurt de levering?
In principe leveren wij binnen 2 a 3 werkdagen, maar er zijn een flink aantal producten die wij binnen één werkdag leveren. Dat staat dan expliciet vermeld bij het product.






Worden jullie betalingen veilig afgehandeld?
Ja. Onze online betalingen worden afgehandeld door iDEAL en MultiSafepay en zij zorgen voor een veilige https omgeving. Als u online betaald zal de bestelling altijd eerder worden geleverd. Bij een bankoverschrijving duurt het altijd even voordat het bedrag is overgeschreven.

up






Wat als ik niet thuis ben tijdens de aflevering?
Wanneer wij met DPD verzenden zullen zij de volgende werkdag nogmaals het pakket komen aanbieden. Wanneer er dan nogmaals niemand is om het pakket aan te nemen, zal de DPD vragen of u een afspraak met DPD kan maken zodat er zeker iemand thuis is.
Mocht u dan nog niet thuis zijn, dan gaat het pakket retour naar ons. Wij nemen dan contact met u op, maar de verzendkosten daarna zijn dan voor u.






Hoe lang duurt een overschrijving?
Wij bankieren bij ING. Als u ook bij de ING bankiert, dan is een online overschrijving er vrijwel direct en zullen wij meteen tot verzending overgaan. Echter, wanneer u niet bij ING bankiert, dan kan een overschrijving 2 à 3 dagen duren. Bent u woonachtig in België en u maakt gebruik van PC Bankieren, dan kan een overschrijving soms tot 5 dagen duren.






Leveren jullie ook naar het buitenland?
Ja, wij leveren standaard naar Nederland, Belgie, Duitsland, Engeland, Luxemburg en Frankrijk. Bent u echter woonachtig in een ander land, neem dan even contact met ons op via info@hondenproducten.nl. De verzendkosten zijn dan wel hoger.






Welke garanties geven jullie op de producten?
Wij willen ons graag onderscheiden met service en garantie.
   Vraag daarom altijd even bij ons na of wij u verder kunnen helpen.

 






Kan ik een product ook retourneren?
Als u echt niet tevreden bent, is retourneren (bijna) nooit een probleem. U heeft 14 dagen om bij ons aan te geven dat u wilt retourneren. Hier hoeft u geen reden voor aan te geven, maar wij zouden daar uiteraard wel prijs op stellen! De 14 dagen gaat in op de dag dat u uw bestelling ontvangt.

Uiteraard mag het product niet beschadigd of voor een langere periode gebruikt zijn, maar net zoals in een echte winkel: we zien u liever terug in onze online winkel, dan dat u er ontevreden over bent. Neem even contact op via info@hondenproducten.nl of bel ons op 06-1015 7361 en we kunnen vervolgens afspreken wat de te volgen weg is. U kunt alles over "retourneren" teruglezen op onze pagina "Algemene voorwaarden". U kunt op deze pagina komen door rechtsonder op onze website op de link te klikken naar de Algemene Voorwaarden.

Niet zonder contact terugsturen, dan duurt de afhandeling langer!!
Vergeet u nooit uw bestelnummer te vermelden?






Kan ik mijn omheining in een stalen buis leggen?
Nee, dat raden wij altijd af aangezien dit storing kan opleveren. Het beste is toch om de draad in te graven, of met een PVC-achtige buis te beschermen. Let u op dat u, wanneer u een loop legt, zorgt dat de draden minstens 1.5 meter van elkaar liggen?
U kunt ons eventueel een tekening sturen met daarop een plattegrond. Dan kunnen wij adviseren. Daarbij moeten wij weten:
a) waar wel draad moet komen
b) waar geen draad moet komen
c) wat is uw wens en vooral
d) of u echt wil dat uw hond overal mag komen.

 

Volgende